כל האמור בעמוד זה לגבי מדיניות הביטולים, כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 של מדינת ישראל ולתנאי השימוש הקיימים באתר.
ביצוע עסקאות באתר – רכישת מנוי
הרוכש מנוי באופן ישיר דרך אתר האינטרנט XYDATE, יוכל לבצע שימוש באופן מיידי במנוי למשך התקופה שהוגדרה מראש.
ביטול עסקה באתר – ביטול המנוי
אם ברצונכם לבטל את המנוי שרכשתם, יהיה עליכם לפנות באמצעות טופס יצירת קשר. בתוך הפניה עליכם לכלול: • פרטי העסקה שביצעתם • פרטים מזהים על המשתמש שלכם באתר – טלפון שנרשמתם איתו / מזהה משתמש באתר / כתובת מייל • 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי שאיתו שילמתם את העסקה • הסכום המבוקש לזיכוי • סיבת הבקשה לביטול המנוי / לזיכוי
חשוב לציין! עסקה אינטרנטית מספקת למשתמשים תקופת מנוי מוגדרת מראש, לכן ביטול עסקה הוא לא רלוונטי במקרה זה, בין אם נוצלה תקופת השימוש או שלא.
עם זאת, במקרים מסוימים, המשתמש שביקש ביטול עסקה יהיה זכאי לכך וזאת בהתאם לשיקול דעתו של בעל האתר. במקרים אלו יחליט בעל האתר האם הזיכוי הכספי יהיה מלא או חלקי.
דמי ביטול עסקה / מנוי
אתר XYDATE פועל על פי החוק בכל הנושא של ביטול עסקאות. בעת ביטול עסקה, רשאי בעל האתר לגבות דמי ביטול מהמשתמש על סך של 100 שקלים או 5% מכלל העסקה. הבחירה תהיה על פי הזול מבין השניים מסך העסקה שהתבצעה במקור.
ביטול עסקה בשל תקלה במידה וביטול העסקה מתרחש עקב תקל, פגם או כשל שירותי בזמן שימוש באתר XYDATE, בעל האתר לא יגבה מהמשתמש דמי ביטול כלל.